شایانستان

Shayan's weblog

شایانستان

Shayan's weblog

اولین وبلاگ من در بلاگ اسکای

 بلاگ اسکای رو که تا حالا دوست داشتم. به نظر سرویس خوبی میاد...   

تقریبا نمی تونید تو اینترنت سرویسی پیدا کنید که من توش وبلاگ نساخته باشم. البته این رو واسه تعریف از خودم نگفتم. واسه این گفتم که بدونید امکان داره این وبلاگ هم مثل بقیه ی وبلاگهام که بدون هیچ پیشبینی ای به خاطر عدم مدیریت خوبم تعطیل شدن تعطیل بشه. خدا رو شکر تا الان که به فکرش نیوفتادم! 

بلاگ اسکای رو به این خاطر اسنتخاب کردم که تا حالا توش وبلاگ نساخته بودم و در کنار اینها یه سرویس خوبی بود و سر شناس. یکی دیگه از دلیلاش این بود که مدیر جوونه و سرحال. واسه همین! 

خوب دیگه. من همیشه واسه نوشتن پست اول وبلاگ مشکل داشتم! تا یه سوتی ای چیزی ندادیم زحمت رو کم کنیم! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد